Per a Serunion, alimentació i educació van de la mà. Com a empresa de referència en el sector, tenim un ferm compromís amb l’educació i la nostra labor va més enllà d’oferir el millor servei de restauració. Comptem amb un gran equip de monitors que posa tot la seua obstinació a convertir el menjador i el pati en espais educatius on promoure valors essencials com el respecte, la higiene i el bon comportament, així com hàbits de vida saludables.
CUINA I MENJADOR
Serveis
Servei de menjars
Possibilitats de contractació: Mensual • Tiquets per a dies solts (a partir de 1r de Primària).
Servei de menjars
Oferim la possibilitat de contractar el servei de manera mensual o traure tiquets per a dies solts.
Servei d'esmorzars
Objectius d'alimentació i educació:
- Promovem una alimentació intel·ligent; que fomente el consum de fruites, verdures, peixos i carns en quantitats i formes saludables.
- Servim menús variats i equilibrats, desenvolupats pels nostres nutricionistes especialitzats.
- Utilitzem les millors matèries primeres i marques de primer nivell.
- Portem al menjador productes de proveïdors locals, fomentant el consum de proximitat i atesa la temporalitat i estacionalitat de cada producte.
- Treballem sota estrictes normes de seguretat alimentària.
- Parem atenció a les diferents dietes i/o necessitats alimentàries dels xiquets.
- Eduquem en la salut, la higiene, la convivència i el respecte.
- Fomentem activitats i jocs.
- Som respectuosos amb el medi ambient, tal com regeix el nostre pla de Responsabilitat Social Corporativa.
- Disposem de la certificació ISO 9001, que garanteix la qualitat de tots els nostres processos interns.